Ma olen natuke eksperimenteerinud 3-faasilise mootori ja ühekiviarvutiga ja mõtlesin, et jäädvustan selle projekti enne kui ta laiali võtan.
Nimelt, mul on selline relv nagu APS UAR, kus on gearbox taga, aga päästik ja fire selector ees. Fire selectorist ja päästikust viivad gearboxi hoovad, mis on küll toimivad ja tehniliselt jupp maad paremini lahendatud kui AUG'il, aga siiski mehaanilised hoovad. Ning mul tekkis soov asendada need hoovad mikroswitchidega ja teha fire selector ja päästik elektrooniliseks. Esimeses lähenduses ma lahendasin selle relee baasil. Takistite, dioodide ja kondensaatoritega mängides ma tekitasin olukorra, kus mul oli olemas nii üksiklask, pikk valang kui kolmene valang. Päästiku juures on tegelikult kaks mikroswitchi; üks rakendub kui päästik liikuma hakkab, teine kui ta piirajasse jõuab. üksiklask on üksiklask, aga valangu rezhiimis teitab esimene lüliti kolmese valangu ja teine siis pideva valangu. Gearboxis oli ka mikrolüliti.
Niimoodi see relv mul oli ja töötas ja käis mitmel mängul, aga mingi hetk ütles üles gearboxis olev lüliti ja tuli UAR'i remontima hakata. Niisiis, tekkis võimalus teda jälle ehitada ja sedapuhku siis mõtlesin eksperimenteerida ühekiviarvutiga ja 3-faasilise mootoriga. Allpool on mõned pildid selle lahenduse kohta ja video sellest, kuidas ta laseb. AGA, see lahendus ei meeldi mulle. Esiteks, minu soov on kasutada arvutit ka selleks, et lasta gearboxil peatuda kindlas kohas peale igat lasku, aga kolmefaasilist mootorit on väga paha täpselt juhtida. Esiteks tema startimine võib võtta 0.06 sekundit, aga võib ka võtta 2x rohkem ning et teda tuleb juhtiuda PWM impulssidega, siis ma saan teda mõjutada iga 10 millisekundi tagant. Ja kui gearbox teeb täistiiru 30 millisekundi jooksul, siis see võib osutuda ebatäpseks. Ning pidurdamisega tundub olema samamoodi nagu startimisega, et kord nagu on kohe ja kord ei ole. Proovisin 2S ja 3S akusid ja ikka on kohati jama. Panin aeglasemad hammasrattad ja ROF kukkus 20 RPS peale, aga ikkagi ma ei suuda gearboxi täpselt peatada ja ta alati ei stardi kohe.
Ehk siis, kui see postitus üles läheb, siis viskan 3-faasilise mootori välja ja läheb tagasi tavapärane alalisvoolu mootor. Video link on siin:
https://www.youtube.com/watch?v=rnzFbRNvwyY