Tere.
Natukene kaugele oleme vist lasknud asja. Siiani ei ole olnud meie teada ühtegi rahulolematut klienti. Kui probleem tekib, ûritan isiklikult seda ka lahendada. Maine on oluline. Iga väike eksimus võib alustava ettevõtte kulgu negatiivses suunas mõjutada. Sama lugu oleks Sinuga, Kaspar. Võimatu on meeles pidada kõigi klientide nimesid ja nende ostetud kaupa... eriti fooruminime järgi vaadates. Airsoft Go ei saada kunagi pikalt mures klienti, kes ostab meilt relva ja teenuse / kaubaga rahul ei ole. Sinu probleem oleks lahendatud, kui pöòrduksid meie poole. Kui sa tead, et tegemist on Airsoft Go mūūdud kaubaga, siis palun võta ka meiega ûhendust. Mina ega keegi teine ei pea Sind foorumis taga ajama ja avalikkuse ees asja lahendama. Kaspar, nagu öeldud, ei ole Sinuga toimunud ühtegi kirja, kõnet ega kohapealset vestlust. Asjatult mainet langetada... milleks? Ühe relva korda tegemine ei ole suur finantsiline väljaminek ega nõua pikka ajakulu - miks me peaksime keelduma? Loodan, et ka ülejäänud lugejad mõistavad, et siin ei ole tegemist halva teenindusega, vaid pigem probleemse kliendiga. Ning lõpuks, Airsoft Go ei mûü ega ole müünud ühtegi pürotehnilist toodet.
Ning kui sa tõesti otsid oma reaalsele probleemile lahendust, siis pöòrdu meie poole. Asjatut ja mitte kuskile viivat loba airsoft foorumis ajada mõtet ei ole. Siin meil kuidagi ametlikult reageerida võimalik ei ole. Loomulikult on airsoft foorum ka selleks, et teisi harrastajaid petturite eest kaitsta ja hoiatada või halvast teenindusest teavitada, kuid kas see ei peaks olema mitte viimane variant? Inimene ei ole esimestki käiku lahendamiseks teinud, kui juba esimese asjana foorumisse pahameelt avaldama tuleb.
Edit: Kui vahepeal tuli jutuks, kellele pood peab või ei pea müüma... Poe esindaja võib põhimõtteliselt ise valida, kes tema territooriumil viibib või kellele ta mūūa otsustab. Maakeeles ja veidi õelalt öeldult: Kui nägu ei meeldi, müûma ei pea. Siiani pole aga sellist olukorda tekkinud.