Nonii, esimesed testid on Airsoft Systemsi Gen3 asjadega tehtud!
Kiire kokkuvõte on see, et antud raha mida küsitakse (85 eur päästik ning 30 eur hopup )
http://gunfire.pl/search.php?text=ascu&cat=&lang=eng ; ei ole need seda raha väärt. Antud summade eest ootaks täielikult toimivat, läbimõeldud komplekti, mis töötab igas asendis ning kõikides konfiguratsioonides. Seda kahjuks ei saa.
Punktid, mis tasuvad mainimist.
ASHU probleemid:
Vajab väga paksu hopup kummi.
Testisin PDI "W" hopup kummiga ning Lonex originaal hopup kummiga, kuid mõlemad loksusid sees.
Manuaalis on öeldud, et ASHU on disainitud selliselt, et hopup kummi huulik on lähemale nozzle-le toodud, et parem õhutihedus saavutada. Soovitatakse tugeva vedruga salvesid, et normaalselt relv ette söödaks.
Reaalsus: nii PDI kui Lonex hopup kummid ei töötanud, relv söötis ette, kuid puterdas ning kiirus oli madal ja väga kõikuv. Kasutasin Guarder sisetoru. Samuti ei fikseerinud kaasas olev "C clip" normaalselt Guarder toru ära, see jäi tugevalt loksuma.
Lukuriivi alla käiv mikrolüliti purunes esimesel korral kui relva kokku panid. Vaatasin väga hoolikalt seda kohta, kuid läksin õrnalt ülemise ressiiveriga pihta, mille tulemusena eraldus mikrolüliti oma asukohast.
Anduri kaablid on väga õhukesed, õrnad ning väga pikad. Relva kokku pannes ja lahti võttes tuleb korduvalt ja väga palju ette vaadata, et midagi puruks ei tõmbaks. Lisaks ei ole pikka kaablit kuhu toppida sedasi, et ta ise ei hakkaks välja irduma.
Kokkuvõte ASHU hopup kambri kohta: suhteliselt mõttetu ja halvasti arendatud toode. Lõpuks läksin tagasi originaal Lonex juppide peale ning relv töötab uuesti laitmatult hopup osas.
ASCU probleemid:
Lonex gearbox vajas viilimist et ilusasti sisse mahuks.
Lonex Cut off lever vajas modimist, karbis kaasa tulnud plastikust cut off leveri võid kohe prügikasti saata, see ei sobinud üldse ning ei hakanud tööle ka pärast viilimist.
Juhtmed on suhteliselt õhukese sisuga (18AWG) ning paksu ja pehme silikoonist kestaga, st. juhe on paks, kuid reaalselt voolu läheb läbi väga. Minu testis 120m/s relvaga peale paari valangut olid juhtmed kuumad!
Reklaamitud oli ja manuaalis kirjas ka, et anti reversal latch ehk ARL võid täie rahuga välja võtta gearboxist, sest ASCU monitoorib sector hammasratta asendit koguaeg ning peatab tsükli täpselt õigel ajal! Kahjuks nii hästi ei läinud. Reaalsus oli see, et peale igat lasku või valangut tegid hammasrattas kerge tagasipöörde ka veel. Kolb liikus ca 1-2cm. Manuaalis oli ka kirjas, et seda võid juhtuda NÕRGA mootoriga ja/või NÕRGA vedruga. Antud juhul mu Lonex laseb 120m/s @25RPS originaal mootoriga 11.1V lipo pealt. Ei ütleks et kumbki tulemus oleks nõrk, aga okei. Testiks sai võetud tugevate magnetitega (Neo magnets) Lonex A1 Titan mootor mis on tõesti üks tugevamaid ja võimsamaid mootoreid mis saada. See sisse ning tulemus täpselt sama. No kurat! Tulemuseks oli see, et läksid tagasi stock A5 mootori peale ning lisasin Anti Reversal Latchi tagasi sisse. Peale seda sai gearboxi normaalselt tööle.
Kaks videot:
ASCU
Airsoft Systems ASCU Gen3 fet, NOT WORTH IT!ASHU
Airsoft Systems ASHU GEN3 hopup unit, NOT WORTH ITPildid
ASHU ja Lonex hop kõrvuti
Selector plateid kõrvuti
Plastikust ASCU cut off lever ning viilitud/moditud Lonex oma
Mosfeti alumine pool
Gearboxi teise külje kleebis, et vältida lühist
Ülemine mosfeti pool koos kaablitega
Valmis box sulgemiseks
Siledaks lastud Lonex M4 stock kolb (Titan A1 mootor andis ca 35RPS mis vajab juba short-strokimist, mida mul ei olnud tehtud)
Uus kolb sisse
Puruks tõmmatud lukuriivi mikrolüliti
Sama mikrolüliti suurus võrreldes hopi surukummiga!!!
Kaablid surutud külgedele peitu. P.S. Nad tahavad sealt ise välja tulla, sest kaablid on peened aga jäigad.
Reaalne pilt palju kaableid vaja ära peita on, kujuta nüüd ette relva lahti-kokku tegemist!
ASHU hopup lever
Saatsin tootjale e-kirja kommentaari ja küsimustega. Loodan sealt peagi saata ka mingi vastuse või soovitusi erinevate probleemide lahendamise osas. Hetkeseisuga ei saa küll mitte kellelegi soovitada antud toodet. Lootsin tõsiselt head toodet saada hoolimata kõrgest hinnasildist, kuid see on ikka paras nahaalsus antud juhul.
Bjorn