Author Topic: 2020-01-11 2077 A.D. [Karistajad & Kingarms.ee ]  (Read 15490 times)

Offline Remius

  • Tavakasutaja
  • Posts: 911
    • View Profile
    • https://www.facebook.com/groups/602769200100336/
Re: 2020-01-11 2077 A.D. [Karistajad & Kingarms.ee ]
« Reply #30 on: January 14, 2020, 13:34:53 »
Otsustasin, et ma sitta ei puutu aga peale seda kui naerust sirgeks sain, tuli mulle meelde üks MUHV aastake tagasi. Kas mitte ants ise ei olnud see? Mul kusagil ka screenshotid alles.
Aga pildimeistrile, viskaks viie igatähes!
,,Toss a coin to your witcher,, adaptsioon leidis heakskiidu.
Kas ennustuslik pilt? Ei tea, küll aeg näitab.

Niivõrd suure loriga teema jaoks, kas paar h pole mitte vähe?
Rohkem nagu kostümeeritud skirmish.

Väga viisakas kõnepruuk tõesti, kohe ikka vastavuses foorumi reeglitega :) Eks samas arvan, et tead vägagi hästi kes on see pildimeister, kurb, et sa oma joobeseisundist kuidagi välja ei saa ning ei suuda oma elu elada ilma teisi torkimata. Kuna sind mängul kohal ei olnud, siis ei saa sa ka hinnata mängu ennast, et kas see oli mingi kostümeeritud skirmish või miski muu. Ma saan aru, et sa oma vihas minu vastu püüad teha maha kõike mis vähegi võimalik ning vihjad siin, et olen mingi balta bomž, aga samas vaata Margus, et sa ise nõnda kusagil paadialuse kerjusena ei lõpeta, sest ega saatus pole kellegi suhtes armuline ja ega sa ei tea mis tulevik sulle toob.
« Last Edit: January 14, 2020, 13:43:25 by Remius »
F... calm, die in battle and go to Valhalla!

Offline Scuall

  • Tavakasutaja
  • Posts: 1136
  • 471
    • View Profile
Re: 2020-01-11 2077 A.D. [Karistajad & Kingarms.ee ]
« Reply #31 on: January 14, 2020, 13:46:21 »
Ma ei vihka sind. Tõesti. Vihkamiseks peab ennekõike olema inimene keda vihata. Ja viinaviga ei saa mulle külge pookida, kunas tipsutan harvemini kui mõni hambaarstil käib.
Larp või sim' i jaoks, on paar h kindlasti vähe. Kostümeeritud ja stiliseeritud funi jaoks aga ehk paras. Sa võiksid käia kuskil suurematel rollikatel, ennem kui tiitleid endale andma hakkad.
Loodan et kõikidel oli fun siiski.
Ja hea tahtme märgina, väike vihje sulle. Tee suuremaid asju soojema ilmaga. Mitte inimesed ei karda külma, vaid halva metallikoostega gearboxid ja greengas relvad.

Offline Remius

  • Tavakasutaja
  • Posts: 911
    • View Profile
    • https://www.facebook.com/groups/602769200100336/
Re: 2020-01-11 2077 A.D. [Karistajad & Kingarms.ee ]
« Reply #32 on: January 14, 2020, 14:31:02 »
Ma ei vihka sind. Tõesti. Vihkamiseks peab ennekõike olema inimene keda vihata. Ja viinaviga ei saa mulle külge pookida, kunas tipsutan harvemini kui mõni hambaarstil käib.
Larp või sim' i jaoks, on paar h kindlasti vähe. Kostümeeritud ja stiliseeritud funi jaoks aga ehk paras. Sa võiksid käia kuskil suurematel rollikatel, ennem kui tiitleid endale andma hakkad.
Loodan et kõikidel oli fun siiski.
Ja hea tahtme märgina, väike vihje sulle. Tee suuremaid asju soojema ilmaga. Mitte inimesed ei karda külma, vaid halva metallikoostega gearboxid ja greengas relvad.

Väita võid sa mida iganes nagu me kõik, tõendada pole miskit niikuinii vaja, seega ei tea keegi palju sa seda viina tegelikult kodus jood. Mis puutub sinu soovitustesse, siis jäta need omateada, arvan, et meie meeskond saab ilma sinu nõuanneteta väga hästi hakkama. Pole sa mingi autoriteet ega spetsialist kes omaks suuremat või väiksemat kogemust mängude korraldamises. See et sa korra paar aastas platsil mängimas käid ei määratle asja juures miskit isegi siis kui oled seda teinud 10 aastat. Arvamust avalda nende mängude kohta siiski kus kohal käid mitte nende mängude kohta kus sa käinud ei ole, sest sul pole aimugi mis täpselt kohapeal toimus ja ära muretse, küll me teeme mänge ka soojal ajal :)
F... calm, die in battle and go to Valhalla!

Offline Putukas

  • Tavakasutaja
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: 2020-01-11 2077 A.D. [Karistajad & Kingarms.ee ]
« Reply #33 on: January 14, 2020, 15:36:29 »
Kuna mineku otsus sai tehtud eelmisel õhtul enne mängu, siis kostüümi jaoks väga aega ei jäänud aga oli näha, et korraldajad olid sellega omajagu vaeva näinud ja selle eest pöidlad üles! Eriti peaks välja tooma kaupmehe - see tegelene sobis oma rolli ikka ideaalselt :D

Formaat oli huvitav ning sundis edu saavutamiseks tegema koostööd - said läbi rääkida, et sind peale mahalaskmist Instituuti müümise asemel näiteks fraktsiooni võetaks ;) Kui võtta arvesse, et kuidas fraktsioonid arenesid liikmete arvu poolest, siis oli mängu pikkus täpselt parasjagu, kuid kui valget aega on rohkem, siis sellist formaati võiks ka palju pikemalt mängida.

Asjad, millele järgmisel mängul tähelepanu pöörata:
1) Vältida tekkinud järjekorda Kaupheme juures mängu alguses - esimesed said suure eelise esimese loot-i osas
2) Piiritleda selgelt, et kust maalt algab/lõpeb Instituudi/Kaupmehe "rahulik" tsoon - ise resursside korjamise asemel saad varitseda Instituuti liikuvaid kodanikke ehk midagi raideri taolist
3) Praegune variant soodustab väga suurte fraktsioonide teket - unlock-i boonused jne, kuid pigem leiaks, et suurem fraktsioonide arv oleks huvitavam? - kõik ei pea omavahel vaenujalal olema
4) Mutandi mask peaks olema väga selgelt eristatav


Offline Remius

  • Tavakasutaja
  • Posts: 911
    • View Profile
    • https://www.facebook.com/groups/602769200100336/
Re: 2020-01-11 2077 A.D. [Karistajad & Kingarms.ee ]
« Reply #34 on: January 14, 2020, 15:50:46 »
Kuna mineku otsus sai tehtud eelmisel õhtul enne mängu, siis kostüümi jaoks väga aega ei jäänud aga oli näha, et korraldajad olid sellega omajagu vaeva näinud ja selle eest pöidlad üles! Eriti peaks välja tooma kaupmehe - see tegelene sobis oma rolli ikka ideaalselt :D

Formaat oli huvitav ning sundis edu saavutamiseks tegema koostööd - said läbi rääkida, et sind peale mahalaskmist Instituuti müümise asemel näiteks fraktsiooni võetaks ;) Kui võtta arvesse, et kuidas fraktsioonid arenesid liikmete arvu poolest, siis oli mängu pikkus täpselt parasjagu, kuid kui valget aega on rohkem, siis sellist formaati võiks ka palju pikemalt mängida.

Asjad, millele järgmisel mängul tähelepanu pöörata:
1) Vältida tekkinud järjekorda Kaupheme juures mängu alguses - esimesed said suure eelise esimese loot-i osas
2) Piiritleda selgelt, et kust maalt algab/lõpeb Instituudi/Kaupmehe "rahulik" tsoon - ise resursside korjamise asemel saad varitseda Instituuti liikuvaid kodanikke ehk midagi raideri taolist
3) Praegune variant soodustab väga suurte fraktsioonide teket - unlock-i boonused jne, kuid pigem leiaks, et suurem fraktsioonide arv oleks huvitavam? - kõik ei pea omavahel vaenujalal olema
4) Mutandi mask peaks olema väga selgelt eristatav

Tänud hea tagasiside eest, võtame nõuanded kasutusele järgmise mängu tarbeks :) Edaspidi püüame võimaluse korral ka kohapeal pakkuda läbi mõne kaupmehe kostüüme mängijatele. Oli rõõm, et otsustasid mängule tulla ja tore, et meeldis. Soojemal valgemal ajal pikendame mängu aega kindlasti tunduvalt ning koostame ka stsenaariumid vastavalt, et mängijatel ei hakkaks igav ka pikema mängu puhul. Kindlasti tuleb juurde uusi fraktsioone ja ka kaupmehi, muretseme juurde ka mutantide maske ja muid mänguga seonduvaid vahendeid, et antud teemamängud iga korraga üha põnevamaks teha.
F... calm, die in battle and go to Valhalla!

Offline Remius

  • Tavakasutaja
  • Posts: 911
    • View Profile
    • https://www.facebook.com/groups/602769200100336/
F... calm, die in battle and go to Valhalla!