Author Topic: Polarstar ja teised HPA süsteemid  (Read 31757 times)

ASH

  • Guest
Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
« Reply #30 on: February 19, 2018, 23:20:04 »
mhmh, aga õhu maht , mida sina mõtled ja rõhk on kaks ise asja - selleks, et sa saavutaksid kuulile mingi konkreetse kiiruse või jõu paned paika rõhu ja alles siis saad määrata õhu koguse ju . oled sa kindel et sa vahepeal mingit toru või moona ei vahetanud - või isegi hopi

ja kuidas sa saad dwelli paika kui psi pole veel paigas ???? kust punktist sa siis rõhuga alustad ? rõhk on maas või laes ? üldse pole ju loogiline

Offline dankcheese

  • Tavakasutaja
  • Posts: 32
    • View Profile
Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
« Reply #31 on: February 20, 2018, 08:43:49 »
Jah loomulikult vahetasin toru. Point ongi selles, et pikem toru vajab pikemat poppet dwelli ja selle tõttu madalamat PSId,  et saavutada sama väljalaske kiirus (sest joule creep n stuff) . Kuna lasu hääl on üsna otseses seoses rõhuga siis pikema toruga saan vaiksemalt lasta ja kui ruumoreid uskuda siis ballooni pealt rohkem laske saada.
Sisuliselt teed sa sama asja oma meetodiga kui alustad kõrge dP-ga, paned rõhu paika ja siis halkad dP-d langetama kuni FPS hakkab langema.
Minu arusaam on, et dP on umbes sama mis AEG puhul silindri maht ja PSI umbkaudu sama, mis vedru tugevus.  Tugevam vedru annab alati kiirust juurde, aga liiga suur või väike silinder mõjutavad FPSi teatud piirini. Eraldi asjad eraldi funktsioonidega tõesti.

Ma eeldan, et sul on ühe solenoidiga süsteem. Vaatasin, et nende juhendites tõesti on nii, et dP 99 peale ja siis FPS paika ja hakkad dP-d langetama. Mingis fusion engine ja F2 juhendis oli soovitus vastupidine. Kolmas üldse rääkis, et oota 5min peale igat dP muutust kuni relv enam ei lase. See viimane tundub eriti jabur. Esimese kahe variandi puhul suurt vahet tegelikult ei ole, tulemus on sama.
« Last Edit: February 20, 2018, 09:25:18 by dankcheese »

Offline Scuall

  • Tavakasutaja
  • Posts: 1136
  • 471
    • View Profile
Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
« Reply #32 on: April 26, 2018, 21:18:22 »
Jagan kogemust.
On mul üks eriline replica. type89 nime all. Eriline, kunas tal ainus omalaadne silindri pea ja hopi koda.
Võtsin P* ühendust, et kas nad oleks nõus tegema F1 jaoks nozzler. Kuid vastuseks sain, et F1 nad enam ei tegele, kunas
F2 on tulnud et jääda. Siiski palusid teha mõõtmised nozzle jaoks F2´le.
Ver8 gearboxi silindri peal, asub toru 1,5mm madalamal. Tegin möötmised, saatsin neile ja sain täna vastuse  :D

Margus,
We can make this nozzle. We just don't set up our offsets that often so it might be  little until we make this nozzle. I will be saving this email to remind me to update you when we make it.

Õnneks on ver8 gearbox suhtkoht v2 moodi. ja kuna mul 1 mõrane, siis selle tühjaks rookimine ei kujuta erilist kahjut.
Tavaline V2 päästik sobis ja ka pööstiku plaat peaks minema. Ainus millega pean vaeva nägema, on selector plaat, kunas type89 on 1 tule reziim rohkem. 3x lask.
Kuid natuke joonestamist ja arvan, et prindin vastava custom plaadi.

Offline Elus inimene

  • Tavakasutaja
  • Posts: 15
    • View Profile
Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
« Reply #33 on: June 22, 2018, 22:40:00 »