Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Paganarh

Pages: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Arhiiv / Re: 24OKT2015: “Warzone” @ Pahkla raketibaas
« on: October 26, 2015, 14:41:25 »

Piilusin siis üle nõlva, nähes umbes 15 sõdalast küsisin, et palju teid on, vastus 28

Muide, ajaloolise tõe huvides märgin ära, et seal oli 9 ussikest, koguseinfo 28 anti... hmm... heidutuseks :)

17
Arhiiv / Re: 24OKT2015: “Warzone” @ Pahkla raketibaas
« on: October 26, 2015, 09:10:20 »
Üritus üldiselt kordaläinud, tänud korraldajatele tehtud töö eest. Korralik rannailm oli, oma [kollase] osapoole meeskondi sai usaldada (seda ei juhtu kahjuks väga tihti) ning vastased kes ette jäid olid tublid spordid kes kukkusid kui pihta said.

Kaks punkti ka konstruktiivset tagasisidet
1) Reklaam oli "droonide ja BTR" lisandusega veidi üle kruvitud, tehnikat küll oli kuid Pahklas ei anna seda väga hästi kasutada (kahjuks isiklik kogemus- korraldasin kevadel sealsamas airsofti LARP'i kuhu BTR'i kohale sain ja sellel polnud eriti palju liikumisruumi)
2) Meie tiimi kasutati üle poole mängu kaitses. Tähtis ülesanne, tean seda vägagi hästi. Samuti tean, et kui juba madinaks läheb siis nii kergelt enam üksusi välja ei vaheta kuna kõik valgub laiali, sellepärast ka tõmbasin mõttes juba kriipsu peale kui meid esimesena kaitsesse pandi. Õnneks olid vastased tublid ja hoidsid pinget peal. Airsofti mängudel võiks kaitsepunkte olla pigem vähem. Isiklikult usun, et kaks, max kolm punkti, laiema koridoriga oleks ok olnud.


Isiklik tragööda veel ka, et suutsin kuidagimoodi jala välja väänata ning lõpust jäi paar tundi kõige mahlakamat madinat seetõttu ära.

Kuid nagu ütlesin, siis üldiselt ikkagi kordaläinud üritus ning ootab juba järgmist.
Tänud ka kõigile kaasvõitlejatele- niipalju kui kokkupuutepunkte oli, oli koostöö asjalik ja meeldiv.


18
Üldine jutt / Re: Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« on: October 20, 2015, 11:52:46 »
Eks ta nii ole, et müüa ja kodus hoida ei keelata reeglitevastast relva - mängule ei tohi vaid tulla.
Kui on mängul kahtlus, et mõnel tüübil on reegliteväline relv, tuleb sellest koheselt teavitada.

Ei ole kahjuks ideaalset varianti. Ainult mängul ja kohapeal saab miskit selle vastu teha. Kahjuks saab laksu aga kätte, nagu sinu venna näide ka ilmekalt demonstreerib.

Panen südamele mitte maha vaikida intsidente. Kui on kahtlus või pretensioon, kindlasti mängija number (kui on vene mäng) teatada lähimale organisaatorile.
Väga palju juhtumeid vaikitakse maha (või kehvemal juhul minnakse otse arvatava süüdlase kraesse) ning seetõttu saavad mõned mängijad ka reegleid eirata.

Numbrite süsteem loodigi just selleks, et ei peaks inimese nime taga ajama vaid saab küsida numbri ning selle teatada kuhu vaja. Minuarust väga õiglane süsteem ning kannan numbrit ka eesti mängudel.

19
Üritused / Re: BORDERWAR 2016
« on: September 22, 2015, 13:35:28 »
Varsti, 27.sept kell 21, avatakse esimene regamine. Odavamad piletid müüakse läbi tavaliselt 15 minutiga, niiet need kes huvitatud asjast, olgu valmis :)

20
Üritused / Re: 19.09.15 Tesla Project Aegviidus
« on: August 25, 2015, 11:01:30 »
Õhtul küll üritus mujal kuid mingi kellani saab osaleda.
Selle mängu põhinael on, et vanad orgid (korraks) tagasi- Iskra on üks pädevamaid airsofti org-gruppe Eestis.

21
Üritused / Re: BORDERWAR 2016
« on: August 19, 2015, 11:11:05 »
Ühes rühmas mängimine on puhtalt kommunikatsiooni mõttes mugavam. Ei pea olema rühmaülem eestlane, ise keeldusin pakutud kohast kuna kes viitsib maha sõita persetäie kilomeetried, et siis kassikarja kamandada.
Eelmine BW oli Eesti mehi ja naisi küll, lihtsalt mööda erinevaid kompaniisid laiali määritud (ja üks punt rebelite poolel). Seekord võib teha kokkuleppe millisesse kompaniisse minek, kuid ei pea muidugi. Elamuse saab kätte ka ilma kaasmaalaste mölata.
Rebelite poolele ei tõmba lihtsalt sellepärast, et seal on palju vene erigruppide taaskehastajaid ja praegusel ajal on mul tiblaviha liiga suur, et seda välja kannatada. Neid aga tulistada on suurim rõõm.

Maggots on ennast ära lubanud A-kompaniisse. Sealne kompaniiülem sai eelmine mäng sõpsiks.

Transport aga on asi mida võimaluse korral ühiselt ajada kui tekib võimalus (kellelgi bussis tühje kohti jne).

22
Üritused / Re: 30.08 RUSH Tartu raadil
« on: August 19, 2015, 11:02:52 »
mingi portsu tartlasi peaks saama ennast kohale vedada sinna küll

23
Üritused / Re: BORDERWAR 2016
« on: August 10, 2015, 17:08:53 »
Maggotsi esindus läheb ka see aasta, (hetkeseisuga) kümneses koosseisus. Osapooleks on Task Force, niiet kui on soov ringi liikuda koos kaasmaalastega siis võib pundistuda ühte rühma.

Üritus on milsim, niiet on palju "hurry up and wait" momente- ainult täristada armastajatel pole mõtet sinna minna, pettute. Nagu argoe ka mainis, on dresscode järgimine tähtis- kui ei ole korrektne, ei lasta sind laagrist välja ja kui pääsedki, ei kobise keegi kui omade poolt kuuli saad.

Ürituse skaala aga vinge, maastik huvitav, näeb kõvasti mismoodi ja kuidas muu maailma tiimid tegutsevad. Kui veab, saab ka suht kordumatu helikopterilennu kogemuse nagu osa meie tiimist sai eelmine kord https://youtu.be/sPXdJyHrcZ8

Transpordi osas: eelmine kord läksime bussiga- sai odavalt jne kuid seekord vaatame veel alternatiive. Kui aga tekib ikkagi bussiteema, siis kindlasti küsime ka siit üle kas on soovijaid kaasa tulla. Hetkel aga transporti ei aja kuna aega on.
Piletid aga tulevad müüki varsti, ning kuigi neid on võimalik osta ka hiljem ja kallimalt, soovitan ikkagi tõsiselt juba nüüd mõelda üritusele tulemise osas, et varajast piletit nillida.

24
Arhiiv / Border War VII (Tšehhi) 23.-26.04
« on: April 30, 2015, 10:58:14 »
Kõva üritus oli, julgen soovitada ka teistele kaasmaalastele. Maggotsist läks 16 seekord, Eestist oli veel Titancats ja Hedgehogs.
Üritusel osalejate arv oli 3000 kanti. Manöövrid olid eepilised, tehnikat oli palju, kopterilend oli vägev ning maastik oli teistmoodi.

Niiet kui võimalik puhkust võtta selle aja peale, võtke järgmiseks aastaks teekond ette. Pileti tuleb osta küll juba sügisel, muidu ei pruugi saada.

25
Airsoft klubid / Re: Maggots
« on: January 23, 2015, 14:58:26 »
Kuna sai enda jaoks pullipärast kokkuvõtte tehtud siis panen juba siia ka.
Mängud mida on külastanud Maggotsi punt suuremas või väiksekas koosseisus. Mäng = siinkohal ikkagi suurem üritus kus on ka stsenaarium. Pisikesi mänge ja trenne ei loe.


01.09.2009 MG Isk.Ra korraldatud üritus Tartu, Raadi
06.03.2010 Full Metal Jacket 5 - Tapa polügoon
03.04.2010 N-Game vol.1 - Männiku polügoon
17.04.2010 MG Isk.Ra korraldatud üritus Tartu, Raadi
01.05.2010 Season Opening 2010 (TerraNova I) - Aegviidu
12.06.2010 N-Game vol.2 - Männiku polügoon
21.08.2010 TerraNova II: Brave New World - Aegviidu
30.10.2010 Season Closing 2010 (Desert Storm) - Männiku tankipolügoon
30.04.2011 Season Opening 2011 (Appleseed 2) - Piirsalu polügoon
14.05.2011 Hiline lõikus - Raadi
08.10 2011 Hiline lõikus II - Aegviidu polügoon
15.10.2011 Season Closing 2011 (Nuclear Gambit) - Türisalu
25-26.02.2012 Hiline Lõikus 2,5 "Öö" - "Vanapagana" RMK metsamaja
28.04.2012 Season Opening 2012 (Sunrise) - Pahkla
05.05.2012 Op. Fake Empire - Nursipalu
11.08.2012 S.T.A.L.K.E.R - Blind Spot - Pahkla raketibaas
20.10.2012 Hiline lõikus III - Tapa Keskpolügoon
25.11.2012 Jahe Sügis - Tähtvere raba
08.12.2012 Kepler 22b: Operatsioon "Lörts" - Männiku
16.03.2013 Hiline lõikus 3,5 "Luiged Lõunasse" - Lavassaare Raudteemuuseum
16.03.2013 Paha Kevad - Raadi Lennuväli
27.04.2013 Season Opening 2013 (Kepler 22b: Operatsioon "Reekviem") - Aegviidu
01.05.2013 Terminaator - Metsniku kordon
14-16.06.2013 Ruins of the Creators - Klāvi, Latvia
15-16.06.2013 Op. Steel Core - Pahkla
24.08.2013 Spirit of Pandora  - Aegviidu
04-05.10.2013 Hiline lõikus 4 - Surju vald, Pärnumaa
12.10.2013 Season Closing 2013 (Punane Ali) - Männiku
23.11.2013 Mäng [Rabariik] - Kardla raketibaas
15.03.2014 Heategevuslik üritus - Männiku
12-13.04.2014 Op. Stary Krym Freedom - Kahala
03.05.2014 Terminaator 2 - Nursipalu
13-15.06.2014 S.T.A.L.K.E.R. 2 Wish Granter [Anarchistaj] - Ukmergė, Lithuania
29.06.2014 Op.Heat  - Männiku
11.10.2014 Season Closing 2014 (Skorpioni saba) - Piirsalu
01.11.2014 Op. Steel Core 2014 - Humala
28.03.2015 Titan War X "Operation Silent Rage"- Pahkla
23-26.04.2015 Border War VII (OP SKYLANCE) - Bělá, Czech Republic
01.05.2015 Metsniku - Metsniku kordon
29.-30.05.2015 Hiline lõikus 5 - Pahkla
27.06.2015 Miinivalss - Männiku
19.09.2015 Tesla project  - Aegviidu
03.10.2015 Season Closing 2015 (Heavy rain) - Männiku
24.10.2015 Warzone - Pahkla
09.04.2016 Season Opening 2016 (East - West) - Humala
22-24.04.2016 Border War VIII (The Warchief) - Bělá, Czech Republic
01.05.2016 Terminaator III - Nursipalu
02-03.07.2016 S.T.A.L.K.E.R. "Path to Burner 2" - "Zalite" Iecava, Latvia
06.08.2016 Fallout - Humala
24.09.2016 Surrogates [Mg.Iskra] - Aegviidu
08.10.2016 Season Closing 2016 (State of War) [USMC] - Anija
15.10.2016 Eesti hooaja lõpetamine 2016 (Warlord) [Bloodbrothers] - Raadi
22.04.2017 Eesti hooaja avamine 2017 (Thunderbolt and Lightning) [Rhodesia] - Pahkla

26
Üritused / Re: Border War VII (Tšehhi) 23.-26.04
« on: January 12, 2015, 19:14:56 »
Kuskil 250-300 peab arvestama neh. Pileteid minuarust saab veel täitsa.
Meil küll kahjuks transpordi osa kinni, suht vaevu mahume oma kolaga ära, peame väikebussile käru külge panema :D

27
Üritused / 2015-xx-xx Border War VII (Tšehhi) 23.-26.04
« on: January 12, 2015, 12:31:25 »
Tegemist ühe suurima airsoftiüritusega Euroopas. Maggots läheb sinna 16-liikmelise meeskonnaga ning mängijate listis nägime veel natuke eestlasi, niiet lükkan püsti selle threadi infovahetuse eesmärgil. Kui on küsimusi, mõtteid või niisama tahtmine sellest teemast jahvatada, siis siin saab seda teha.

Meil enamvähem kindlalt paigas sõit bussiga ning saabumine kohapeal 23. kella 1500 paiku.
Meie kuulume Task Force 39 A-kompanii alla, pooled airmobile.

Hoiatuseks teistele autoga sõitjatele- ärge läbi Saksamaa minge. Peate relvad juppeks võtma, muidu konfiskeeritakse kui võimudele vahele jääte. Kõige mõtekam on Saksamaa haaki mitte ette võtta.

28
Üritused / Re: Vene suve hooaja lõpetamine 2014
« on: September 30, 2014, 16:01:04 »
Lisan omaltpoolt veel, et tulge aga mängima Lõuna-NOD poole kes veel pole. Krt Põhja tüübid hakkavad ülekaalu saavutama juba :D meid on 99 aga neid juba 113

29
Üritused / Re: Vene suve hooaja lõpetamine 2014
« on: September 30, 2014, 15:52:10 »
Tõlgin:

Allpool on ära toodud lisareeglid, kus on kirjeldatud mängu põhiline mehhaanika ja osapoolte suhted. Palun tutvuda, et paremini mõista tuleva mängu protsessi.

Polügooni kaart (punasega on märgitud piir üle mille GDI ei tohiks NOD'i läbi lasta.


Lisareeglid:

   1. Osapooled

   - GDI
Valvab piiri, et tibeerium ei satuks salakaupmeeste kätte. Tibeeriumi koriluskohad on suletud GDI jaoks (kuna on mürgised) ning nad ei tohi minna üle perimeetri, milleks on 50m kaitstavast piirist lõuna poole. Tibeeriumi korjamine ei ole GDI jaoks kriitiline, kuid nad saavad vahetada tibeeriumit erinevate boonuste vastu.

Ärkamine surnuaedades: XX:20/XX:40/XX:00
Surnuaia koordinaadid: 251 663

   - NOD Vennaskond
Põhja ja Lõuna grupid on kaks erinevat Vennaskonna grupeeringut kes ei tunne üksteist. Komandörid on omavahel konkurentideks Vennaskonna regionaalse juhi ametikohale, tänu millele on nendevaheline konkurents eriti terav. NODi kiriku jumalasulane on kõlakate järgi isiklikult tuttav Kane'iga ning suur partii tibeeriumi koos tervitustega komandörilt võib järgmisel regionaalse juhi valimisel anda tugeva ülekaalu.
Lauskonflikt rühmade vahel ei ole Vennaskonna juhtkonna poolt lubatud. Mõned kohalikud "arusaamatused" aga võivad mõnikord ikka juhtuda.
Kuna tibeeriumiga saab külas ka hankida suuri boonuseid komandörile, tuleb valida Kane'i soosingu või taktikalise ülemvõimu vahel.
Operatsiooni lõpus selgub kelle tegevus oli kõige produktiivsem ning kes saab endale selle ihaldatud ametikoha.

Ärkamine surnuaedades: XX:10/XX:30/XX:50
Lõuna-NOD surnuaed 245 614
Põhja-NOD surnuaed: 245 609

!!!Hõivata ja hoida vastase baasi on keelatud.

   - Külaelanikud
Külaelanikud on üpriski häiritud sõjategevusest nende ümber ning suhtuvad mõlemasse osapoolde kahtlustavalt. Üritavad elada tavaelu ning külas funktsioneerib ka politsei.
Seoses sellega, et GDI kavatseb ennast sisse kaevata seal läheduses ja NOD'il on külas kirik, ei toimu külas lahingoperatsioone (lubatud lasta vaid püstolitest, ei mingit grupiviisilist tulistamist küla piires).
Küla on avatud ja tervitatud on kõik mängijad, kuna nende poolt sisse toodav raha aitab küla üles ehitada. Külast on võimalik saada ka lisaülesandeid ning sellega veidi teenida. Mängijad saavad tekitada kontakte tibeeriumi kokkuostjaga ning saada selle kaudu boonuseid.

!!! Külasse tuleb suhtuda kui Safe Zone'i mõningate eripäradega (kaitseprillide äravõtmine keelatud ja lubatud tulistada vaid püstolitest selleks, et saavutada mingit rollimängulist eesmärki). Astudes sinna territooriumile peavad mängijad teadvustama, et on sisenenud eritsooni ning turvalisuse eesmärgil suhtuma sellesse kui mittemängulisse alasse.
Küla territoorium märgistatakse eraldi.

!!! Baar on täielik Safe Zone ja seal on igasugune laskmine keelatud. Rollimängulised tegevused on lubatud.

   2. Tibeerium

Tibeerium on kirka värviga mineraal mida leiab vastavatelt põldudelt.
Mineraal ise on ohtlik ning tänu sellele toimub selle kogumine spetsiaalsetesse konteineritesse (mängujuhid annavad need osapoolte komandöridele). Tibeeriumi transport ilma konteinerita on keelatud. Üks mängija võib transportida ainult ühte konteinerit.
Külaelanikud saavad transportida tibeeriumit eriliste kinnaste abil, mille nad saavad külast. Külaelanikud saavad ka realiseerida kogutud tibeeriumi külas.
Ühelt põllult võib võtta ühe ühiku tibeeriumi vaid korra 15 minuti jooksul. See tähendab, et kui satute põllule kus juba toimub korilus, peate ootama kuni nemad lõpetavad, ootate pärast seda veel 15 minutit ja siis alles võite võtta ühe ühiku tibeeriumi.
Kui tibeerium on kogutud konteinerisse, saab selle viima oma baasi, kus võib tibeeriumi välja kallata. Kui baasis on juba kaks mineraali, saab need "puhastada" pannes nad eraldi teise konteinerisse. Pärast seda saab viia tibeeriumi kokkuostjale (222 668). Tibeeriumit võib kokkuostjale viia ainult selles erikonteineris.
Müümise protsess: kohapeal on ehitis. Ehitises on märgitud ruumid (igale NOD osapoolele oma). Vastavasse ruumi panete tibeeriumi ning kirjutate ruumis asuva lehe peale kellaaja millal tõite.

!!! GDI mängijad ei tohi sinna ehitisse siseneda isegi kui on mängust väljas.

Konteinereid võõrandada ei tohi.
Konteineri võib anda elavalt mängijalt elavale. Surnud mängija konteinerit elavale mängijale anda ei tohi.
Kui teid on tapetud koos konteineriga, siis asetate konteineris olnud tibeeriumi maha ning lähete tühja konteineriga surnuaeda. Pärast surnuaiast väljumist viite konteineri osapoole komandöri kätte (baasi). Peita või mõnel muul viisil konteineri hooletusse jätta ei tohi, vastasel korral see läheb "katki" (võõrandatakse mängujuhtide poolt).

   3. Mängu valuuta

Üritusel kasutatakse mänguvaluutat. Registreerumisel saab iga mängija mingi summa mida ta saab kasutada külas oma äranägemise järgi. Külas on võimalik saada ülesandeid mis aitavad teil teenida mänguvaluutat juurde.
Võõrandada mänguvaluutat võib ainult vabatahtlikult.

   4. Autod

Mängul võib kasutada oma autot, kuid tasub meeles hoida fakti, et arvesse võttes meie hobi võib masin kaotada kaubanduslikku välimust.

!!! Turvakaalutlustel on autodel kategooriliselt keelatud liikuda kiiremini kui 20kmh.
Mängu ajal peavad olema kõik aknad alla lastud.
Tibeeriumi transport autos on keelatud.


Masinate hävitamine:
Kahele pool masinat kinnitatakse erksat värvi kaardid. Pihtasaamine kaardile või autojuhile viib masina rivist välja. Autojuht peab jälgima tabamusi kaartide pihta. Kui masinas on hävimise ajal reisijaid, on ka nemad "surnud".

Pärast hävinemist liigub auto tagasi oma surnuaeda, kust saab mängule tagasi vastavalt oma osapoole kellaaegadele.

   5. Artilleeria tulelöögid.

On võimalus tibeeriumi või mänguvaluuta eest tellida tulelööke mänguala punktide pihta. Tulelöögi maksumus ei ole fikseeritud ning võib muutuda vastavalt majanduslikule olukorrale ja müüja soosingule.
Tulelöögi kutsumisest kuni reaalse tulelöögini võib minna kuni 30 minutit.
Tulelöök teostatakse korraldaja poolt, kes kasutab pürotehnilisi vahendeid ning valib välja tulelöögis hukkunud (korraldaja ei vaata osapooli kes jäid löögi alla). Tulelöök võib tabada nii metsa-alasid kui ka ehitisi.
Täpsus võib nihkuda. Olge valmis selleks, et löök ei tule täpselt sinna, kuhu te ta tellisite.
Tulelööki võib välja kutsuda nii komandör aga ka mängijad kes toovad vastutavale isikule vajaliku koguse tibeerumi või raha.

   6. Meditsiin

Mängumeedikuid üritusel ei ole.

Kuna polügoon on võrdlemisi ohtlik, palume olla eriti ettevaatlikud. Kui tekib situatsioon kus on vaja meditsiinilist abi kontakteeruge organisaatoritega (või astuge organisaatori ligi, ta teab mis edasi peab tegema).

   7. Mängu registreerumisnumbrid.

Üritusel kasutatakse registreerimisnumbrite süsteemi.
Kui teil ei ole kindlat numbrit, siis mängu ajaks määratakse teile ajutine number.
Number peab olema kinnitatud nähtavale kohale, et teised mängijad vajaduse korral näeksid seda (on lubatud paigutada numbri relva kaba külge).
Korraldajate poolt antakse maalriteip ja marker, et saaksite numbri teha juhul kui teil seda veel ei ole.

Ilma registreerimisnumbrita mängimine on rangelt keelatud.

   8. Punased surnurätid

Mängul on NÕUTUD punased rätid/oranzhid helkurvestid surnute märkimiseks.
Sihipäraselt seda reeglit eirav mängija võidakse eemaldada mängust.

!!! Palume nimelt mitte rikkuda mängurekvisiite.

30
Üritused / Re: Vene suve hooaja lõpetamine 2014
« on: September 22, 2014, 12:32:09 »
mängule on reganud üle 250 inimese, ning korraldaja palub mitte enam venitada regamisega, et saaks korralikult osapooled balanssi lükata. liialt hilised regajad võivad tasakaalu sassi lüüa

Pages: 1 [2] 3 4 ... 6