AirsoftFoorum.ee
Tavafoorum => Tehniline pool => Topic started by: raibe on January 06, 2015, 17:18:28
-
Oskab keegi öelda kuskohast võiksin leida "quick spring change süsteemiga V.2 gearboxi" ?
tänud
-
juba leitud, kedagi veel huvitab siis:
http://gunfire.pl/product-eng-1152202323-Enhanced-gearbox-v-2-8mm-Enter-Convert-TM-.html (http://gunfire.pl/product-eng-1152202323-Enhanced-gearbox-v-2-8mm-Enter-Convert-TM-.html)
-
Kui kätte saad, siis viili kohe silindri ava nurgad ümarateks ära, saab ehk veidigi tugevamaks. Külmad ilmad käes ning jälle näen mõradega ver.2 gearboxe.
-
Raibe sul üks boxe vedeleb veel minu juures.
-
Tere!
Ma ei hakanud uut teemat tegema kuna see haakub üldjoontes V.2 gearboxi teemaga. Nimelt kas Björn või mõni muu asjapulk oskaks nõu anda:
Kas pikendatud v.2 gearboxiga relvale on võimalik mingite "koduste" tuuningutega paigaldada tavaline v.2 gearbox, nt Lonexi oma?
Sai kunagi üks DMR soetatud ja võiks seda veidi üles pimpida aga 300€ pikendatud gearboxi eest välja käia ka nagu ei ole mõistlik...selle raha eest saaks uue asjalikuma tavalise v.2 gearboxiga DMRi -.-
Parimat
Ott.
-
http://www.airsoftforum.com/board/topic/197097-version-2-regular-and-version-2-extened-gearbox/
-
7.62 kerega M-del on kaks variant: pikk gearbox ja tavaline M4 hop või lühike tavaline V2 gearbox, kuid pikk custom hop ja nozzle. Kumbki variant ei ole ideaalne, sest juppide otsimisel ja vahetamisel tekib parajalt peavalu. Kas olemasolev gearbox on mõrades?
-
7.62 kerega M-del on kaks variant: pikk gearbox ja tavaline M4 hop või lühike tavaline V2 gearbox, kuid pikk custom hop ja nozzle. Kumbki variant ei ole ideaalne, sest juppide otsimisel ja vahetamisel tekib parajalt peavalu. Kas olemasolev gearbox on mõrades?
Olemasolev on hetkel korras aga kuna stock vedru on oma teada-tuntud headuses pehme, tahaks 150 vedrut sisse suruda aga pelgan, et stock gearbox ei kannata seda kaua. Samas on variant seda siiski teha kuniks süsteem üksiklaskudele vastu peab aga ühel hetkel tuleb ikka gearboxi vahetama hakata.
-
Kusjuures gearbox korpus peaks isegi kestma - sul on ilmelt A&K toodang? Sellel boxi esiosa päris paks. Pigem on küsimus hammasratastes ning kolbis - need on vist kaks hammast pikemad ning suvaline varuosa sisse ei lähe. Üleüldse, elu on näidanud, et M150 ehitusega asjad ja AEG ei käi omavahel hästi kokku. Mõistlik piir jookseb ikkagi sealt M120-130 kandis. Peale seda on suruõhk või bolt action vinnastavad vastupidav lahendus.
-
Kusjuures gearbox korpus peaks isegi kestma - sul on ilmelt A&K toodang? Sellel boxi esiosa päris paks. Pigem on küsimus hammasratastes ning kolbis - need on vist kaks hammast pikemad ning suvaline varuosa sisse ei lähe. Üleüldse, elu on näidanud, et M150 ehitusega asjad ja AEG ei käi omavahel hästi kokku. Mõistlik piir jookseb ikkagi sealt M120-130 kandis. Peale seda on suruõhk või bolt action vinnastavad vastupidav lahendus.
Eks ta ole. Eks ma vaatan kaua ta vastu peab ja hammakad/kolbid saab jooksvalt vahetada. Kuna ta on DMRina mul möeldud, siis valanguid ma sellest väga välja ei meelita, seepärast ka see M150 möttes oli. Samas kui M130 piisava kompressiooniga on, poleks ka sellel viga.