Author Topic: dytac m4 arusaamatus  (Read 3345 times)

Offline mui

  • Tavakasutaja
  • Posts: 63
    • View Profile
dytac m4 arusaamatus
« on: July 02, 2020, 08:42:15 »
Tere,

paigaldasin aps mosfeti koos päästikusüsteemi ja kaabeldusega ja tekkis kahtlane probleem. Nimelt semi peal ei naase päästik oma algupärasesse asendisse vaid jääb nagu alla. Kaasa aidates tuleb ette tagasi. Uuesti vajutades toimub lask ja jääb jälle taha. Auto peal kõik toimib korralikult. Kas olen miskit silmade vahele jätnud? Olen varem korduvalt erinevaid relvi tükkideks võtnud ja mosfete paigaldanud probleemideta. Kas keegi oskab aimata milles kala?
« Last Edit: July 02, 2020, 09:37:51 by mui »
TM GLOCK 18C
KRYTAC TRIDENT MK2 CRB

Offline mui

  • Tavakasutaja
  • Posts: 63
    • View Profile
Re: dytac m4 arusaamatus
« Reply #1 on: July 02, 2020, 09:09:48 »
Täpsustuseks veel, et ilma akuta päästik liigub normaalselt.
TM GLOCK 18C
KRYTAC TRIDENT MK2 CRB

Offline nokkloom

  • Tavakasutaja
  • Posts: 10
    • View Profile
Re: dytac m4 arusaamatus
« Reply #2 on: July 02, 2020, 09:59:10 »
Päästikuvedru ikka panid tagasi?

Offline mui

  • Tavakasutaja
  • Posts: 63
    • View Profile
Re: dytac m4 arusaamatus
« Reply #3 on: July 02, 2020, 11:29:09 »
muidugi. kui mootor uhendatud aga pole sees siis paastikuga probleeme pole. kui mootori sisse panen jaab jalle paastik alla.
TM GLOCK 18C
KRYTAC TRIDENT MK2 CRB

Offline Antsmeister

  • Tavakasutaja
  • Posts: 53
    • View Profile
Re: dytac m4 arusaamatus
« Reply #4 on: July 02, 2020, 18:13:19 »
Üks võimalus on juhtmed, eriti kui oled pannud jäigad PTFE juhtmed. Mootori alusplaat võib lükata jäigad juhtmed päästikule jalgu. Lihtsalt üks teooria.

ASH

  • Guest
Re: dytac m4 arusaamatus
« Reply #5 on: July 02, 2020, 22:45:58 »
siis peaks auto reziimis samamoodi kinni jääma (kuigi väike võimalus on , et lihtsalt vibratsiooni tõttu väristab lahti)

Mui , mis selector plate-i juures toimub kui semisse lükata , ei jää hammasratta võlli tõttu midagi pooma/suruma ?(gearboxi väliselt) selector liigub vabalt ?

Offline mui

  • Tavakasutaja
  • Posts: 63
    • View Profile
Re: dytac m4 arusaamatus
« Reply #6 on: July 03, 2020, 09:04:32 »
koik oli normaalne pealtnäha. päästikukontaktid erinesid niivõrd, et mosfetiga kaasasoleval olid tagapool mingid klemmid mis selector plate vastas, olen seda varem korduvalt nainud aga originaalil neid polnud mingil pohjusel. jootsin siis signal wired alguparase mehanismi külge ja probleem kadus onneks...kuigi lopuni ei saanud aru mis sellist anomaaliat tapselt pohjustas :/
TM GLOCK 18C
KRYTAC TRIDENT MK2 CRB

Offline Antsmeister

  • Tavakasutaja
  • Posts: 53
    • View Profile
Re: dytac m4 arusaamatus
« Reply #7 on: July 03, 2020, 18:02:14 »
Vahest ongi nii, et sellised anomaaliad juhtuvad. Loogiliselt on kõik korras kuid box viskab ikka villast. Leidsin mingi teema ka, tundub, et seal on sama probleem, kuid otseselt mingit lahendust ei loe välja. Kardan, et see on tingitud sellest selector platest millel kontaktid küljes.

https://www.airsoftsociety.com/threads/trigger-problem.109578/