Tavafoorum > Muud teemad

ise lahing korraldada

(1/60) > >>

Margus:
Panen siia välja eskiisi, millisena soovisin teha kahepäevase ürituse koos peredega. Oleks toimunud 30-31 august. Nagu juba kirjutasin jätsin ära sellepärast, et enamus korraldajad ei pidanud õigeks esimese üritusena nii suurt teha - ja neil oli õigus!

Ettevalmistamisel oli mulle suureks abiks meie klubi (Airsoft Club Estonia) juht Andres, tänu Tema positiivsele suhtumisele ja toetusele see kõik sündis. Hea on olla sellise juhiga klubis.

Oleksin rõõmus kui leiduks keegi, kes on nõus seda eskiisi tuunima ja ise läbi viima. Võib täiesti ümber teha oma soovi järgi.  Osaleksin selles pigem sõdalasena kui kohtunikuna. Korraldamisel saan kindlasti aidata. Ja siit võib igaüks soovi korral võtta mingi osa oma väiksemasse lahingusse. Kasutage julgelt.

VAHEAJA LÕPUPIDU JA ZOMBI BALL
 30-31 august

Eelnevad ülesanded:
Kokku leppida Helgesega (ala omanik Spordiklubi Rada) tingimused
Relvad.ee ja David:  Kas nad on nõus relvarenti tegama ja alates mitmest relvast.
David: mis hinnaga käepaelu müüks?
Kohtuniku ülesanded, lindid, kahte eri värvi käe kleepsud, käepaelad
Kohtunikud/fotograafid
Vineerist viit kahe jalaga, peale kirjutan Airsoft ja nool, selle panen tee serva
Auhinnad: kuulid, granaadid, shokolaadid
____________________________________________________________
Kohapeal enne mängu:
Suuna viit tee äärde
Ujumiskoha veetase
Jalg -ja korvpall platsidele
Tähistan pealtvaatajate piiri ja lahingalad
Tähistan pere ürituse ala: 60m ja täpsuslaskmine eri distantsidelt
Orienteerumise koodid metsa  ära viia.
____________________________________________________________
SISU:

VAHEAJA LÕPUPIDU JA ZOMBI BALL
Laupäev 30 august:
Fotod asukohast:
http://fotoalbum.ee/photos/margus1701/sets/1424035

Kogunemine kell 14:00 (  http://www.skrada.ee/?page_id=76   - vaata asukoht kaardil  )
Kaugus Tallinnast 60km

Aktiivne väljaelamise lahing:

Briifing kell 14:30, ei kasuta granaate – tuleoht.
Kell 15:00 ühispilt ja siis lähevad tiimid territooriumile laiali (üksikud liidetakse eraldi  tiimiks), 10 min hiljem granaadi pauguga start.
Sõltuvalt rahavaarvust võimalikult palju iseseisvaid tiime. Eesmärk on elus püsimine, liikumine ja vastaste vallutamine vastavalt oma soovil valitud alal. Surmatsoonis 5 min.
Lihtne näide: näed vastasel paremat ja kõrgemat küngast – lähed vallutad selle, teed oma staabiks, siis jätad osa valvesse ja vallutad künkaid juurde. Kui kuuled staabist hädakisa – loobud uute vallutamisest ja naased staapi päästma.    Siis ka enim pealtvaatajaid suurima lahingu kandis.

Lõpp kella 17 paiku olenavalt sõja seisukorrast. Lõpuheli on granaadi pauk ja sides 1-liinil.

Kui pealtvaatajad tüdinevad vaatamisest, saavad nad vahepeal jalkat või kossu omavahel mängida või kaminas/köögis küpsetada või saunas (suur puukerisega leiliruum, korralikud pesuruumid) käia.

P E R E D E G A:
Peredega koos alates kella 18-st
Peredega mängud:

Täpsuslaskmine:

nii airsofteritele kui pereliikmetele – liikumatu märklaud. Erinevatel distantsidel täpsuslaskmine.

Täpsuslaskmine airsofteri pereliikmele – liikuv märklaud:
Abikaasa/laps saab üksiklaskudega lasta oma airsofterist pereliiget distantsil kuni 60m. Airsofter stardib pereliikme eest 3m kauguselt ja sinkavonka kõndides/joostes finiši poole, samal ajal saab pere liige teda lasta. Kohtunik seisab kõrval ja jälgib, et laskja laseb õiges suunas ja et laskja saaks end täielikult välja elada ohvri peal.
               Pärast saavad abikaasad kodus omavahel teineteisele aru anda sinikate tähendusest: et see sinikas reiel on selle eest et sind polnud kodus Rutja lahingu ajal, see sinikas seljal Suvepäevade eest ja see kuklas Männiku mägede eest…
Seega – airsofter – jookse kiiresti – vähem aru andmist…

Grill ja muljetamine, igaüks võtab söögid ise kaasa, lõkkematerjal olemas. Söögikordi vähemalt 2-3: õhtu, hommik, lõuna

Suud puhtaks: millalgi oli siin foorumis teemaks eri arvamused. Seal kohapeal võib teha eraldi lõkkeplatsi ja soovijad saavad olulisemad teemad läbi arutada, saan ka videole võtta, et vajadusel foorumis pärast edasi arutada. Ülejäänud seltskond sel ajal – vabakava, näiteks grill, ühis jalka/koss, saun, kamin, mustikal/jõhvikal.

Õhtu teeb valgemaks kui on Sul kaasas palju lampe või küünlaid. Maja ümbrus, palliplatsid ja suusa/spordirajad on valgustatud

ZOMBI BALL:
Peale päikseloojangut (päike loojub kell 20:30), kui on juba pime, umbes kell 21:30 . Välivalgustus kustu.
Zombi lahing (Nursipalu lahingu põhjal), väiksel alal: väike arv zombisid on relvadeta ja lampideta ja nad peavad puudutama sõdureid, kellel relvad ja lambid, üksiklasud või soovitav  ainult püstolitega. Iga zombi poolt puudutatud sõdur muutub ise ka zombiks.
Kui zombi saab pihta, kükitab 1 minutiks (loeb kuuekümneni) ja jätkab sõdurite tagaajamist ja puudutamist. Viimane ellujääja sõdur saab auhinna. Igasugused hääled ja helid lubatud (v.a. granaadid ja muu bürotehnika), et ka 100m eemal pealtvaatajatel oleks põnevam jälgida.
Korraldaja ei vastuta järgneva öö võimalike õudusunenägude eest!!!


Öörahu kell: …., magamisvarustus igaühel oma, majas saab magada oma madratsiga umbes 25 inimest. Telkla ilusa männimetsa all valgustatud platsil.

PÜHAPÄEV:

Lihtne Missiooni lahing tiimidele, üksikud liidetakse väikseima tiimiga:

briifing kell 11:30, start kell 12
Territooriumil on 10 punkti koodiga. 

Kõik stardivad korraga alale, lahing algab 10 min hiljem granaadi pauguga.
Kui tiimi üks liige saab surma, peab surnu jääma 5 min paigale, ülejäänud tiimi liikmed saavad ringkaitses lahingut edasi pidada (takistades vastaste edasi liikumist) kuni umbes 20m kaugusel surnust. Kogu tiim saab edasi liikuda kui esimesel langenul on 5 min täis saanud.
   Igast punktist tuleb üles kirjutada punkti nr ja kood.
Kui üks tiim suudab teise tiimi täielikult maha võtta ja nõuab hukkunud tiimilt koode, siis peab hukkunud tiim näitama oma kogutud koode. Siis saab võitnud tiim omale kirjutada koodid ja ei pea neid punkte enam läbima.
   Võidab tiim, kellel esimesena 10 punkti koodid olemas.

Väike paus ja sõltuvalt soovist ja kellaajast võib lahing jätkuda koristuslahinguga:

Mida rohkem koodi paberid  koos kinnitusega tiim jõuab ära korjata, seda parem koht.
Kui üks tiim suudab teise tiimi täielikult maha võtta ja nõuab hukkunud tiimilt pabereid, siis peab hukkunud tiim loovutama oma kogutud koodipaberid.
    Võidab tiim, kellel kell 15:00 kõige rohkem pabereid.
Lõpuheli on granaadipauk ja info 1-liinil. Lõpp hiljemalt kell 16. Võitja tiimi autasustamine ja ühispilt.
Korraldaja liin on nr 1 ja tel 56 570 325

Osalustasu: airsofterile 5 eur, ühe päeva osalejale 3 eur,  pereliige tasuta. Seega võid ka osaleda vaid ühel päeval.

Kõigil kaitseprillid, pealtvaatajatel (vähemalt 100m) võivad olla ka tavaprillid kui pole spetsprille.

Soovin teada airsofterite ja pereliikmete arvu, samuti eraldi klubiliikmete arvu kes soovivad olla ühes tiimis. Saada info siia, PM või margus@1701@hotmail.com
   
Alaealisel peab kaasas olema vanema/eestkostja kiri koos kontakttelefoniga.

Margus:
Lisan siia kahe ala kontaktid, kes on nõus koostööd jätkama.
Palju edu korraldajatele:

1)  Männiku puit:
     Lembit 52 28 844, OÜ slg Emergy  lembit@slgenergy.eu

2)  Silikaat - Raku järve ümbrus
 Anne-Mari Žukovits
Juhiabi
AS Silikaat
Tel: 6 140 300
Mob: +372 51 80 484
E-post: Anne-Mari.Zukovits@silikaatgrupp.ee
 
Kontor: Pärnu mnt. 234/238, 11624 Tallinn
Ladu ja müük: Silikaltsiidi 8, 11216 Tallinn
www.silikaat.ee

Bjorn:
Kindlasti huvilistel arvestada, et selle ala lõunapoole ots, kus 5. lahing oli planeeritud on Kaitseväe territoorium, kust algab uus 600m tiir. Selleks, et seda kasutada on vaja eraldi luba küsida Kaitseväest.

Tasub uurida ka teiste väljade kohta www.harjutusvali.mil.ee
Kooskõlastuste saamiseks võib minuga kontakti võtta, saan ehk aidata.

Margus:
Millised on korralduse reeglid ja tava?
Et kas kuskil on see kirjas? Siit ( http://airsoftfoorum.ee/foorumest/index.php?topic=98.0 ) sai pisut lugeda korralduse kohta vene tõlkest, aga rohkemat pole?


Kui on tasuta ja kohtunikuta mäng, siis korraldaja võib osaleda lahingus.

Aga kui väiksema ala (näiteks hall/angaar või väike ala) omanik soovib mingit raha mängu eest, aga väikse ala poolest nagu kohtunikku poleks vaja, kas siis võib ka kohtunikuta mängida?
Aga raha kogume osalejatelt ainult nii palju, et saaks ala omanikule maksta?

Küsin sellepärast, et saaks ka ise osaleda.
Ja kui mingi lahkheli on sõdalaste vahel, siis mäng stopp ja lähen korraldajana asja lahendama. 
Mõistan ka seda, et kohtunikuga on üldjuhul mõistlikum.

Või võib seda iga mängu korraldaja ise otsustada, et kas kohtunikuga või ilma?

Margus:

--- Quote from: Margus on December 02, 2014, 13:14:48 ---
Või võib seda iga mängu korraldaja ise otsustada, et kas kohtunikuga või ilma?

--- End quote ---

Sain vastuse oma küsimusele, tänud!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version