Tavafoorum > Projektid

zaG-i projektid

<< < (3/11) > >>

zaG:
Lõpuks sai hopup paika timmitud ja esimesed testid tehtud (sisse läks Action Army M170 vedru). Kuulideks oli kaks valikut, Specna Arms 0,4g ja Geoff's 0,4g (pestud ja mõlemaga sai tehtud umbes 100 lasku). Sihtmärgiks oli 180X70cm tume vineerplaat (et kuuli lennutrajektoor hästi näha oleks). Kokkuvõtvalt ~70m pealt sain olenemata kuulivalikust kõik lasud sihtmärki, ~85m pealt oli keskmiseks tulemuseks 8/10. Sirgjooneline laskekaugus jääbki kuhugi sinna 80 kanti.

EDIT: VSR on nüüd põhimõtteliselt valmis, kevadel tuleb ilmselt ka uus värvikiht, millega hetkel ei viitsi mässata. Mõned pildid ka.

ranel:
Selline küsimus, et miks silindri ja pea välja vahetasid?

Või siin on loll jutt selle kohta?
https://novritsch.com/shop/jing-gong-bar-10-tuning-kit/

The only difference between the BAR-10 and the VSR-10 kit is that the BAR-10 kit doesn’t include a cylinder + cylinder head because the stock parts are strong enough to handle a 650 fps spring. If you still want to change these parts go for the VSR-10 Tuning Kit.

zaG:
Stock silinder on tõesti üsna tugev kuid koosneb kahest osast, mis omavahel ühendatud "neetidega". Tugevamate vedrudega (M170 ja edasi) kipuvad aja jooksul need needitud kohad n-ö välja venima ning lõpuks puruks minema (juhtus eelmise relvaga). Kuna see silinder on ühest plokist välja freesitud siis sellist muret ei saa kunagi tekkida. Silindri pea vahetasin välja ainult ühel põhjusel, sellel on paremad tolerantsid ehk siis läheb hopi kummi sisse tihedamalt, mis vähendab õhu lekkimise tõenäosust.

zaG:
Update:

Väike DIY mod, mis peaks kõigile VSR omanikele kohustuslik olema. Nimelt pärast mõningast kasutamist võib märgata, et silindripea nozzle on hakanud hopi koja suuet kulutama. Tegemist on minu hinnangul disainilise veaga, kuna silindri guide ringid asuvad hopi kojast piisavalt kaugel ja ei hoia silindrit lõpuni tsentris. Halb on see mitmel põhjusel:
1. Kulutab silindripead ja hopikoda ning seeläbi võib muuta kompressiooni kehvemaks.
2. Sellest tekkiv metallipuru võib sattuda hopi kummi sisse ja peale seda võib täpsusele head aega öelda. Lisaks võib see kahjustada hopi kummi ennast kui ka täpsustoru.

Lahendus selle probleemi lahendamiseks on väga lihtne. Vaja läheb silikooni tuupi, mis käib püstolisse.

Tuubi alumine ots sobib ideaalselt, kuna sellel on kumer äär, mis aitab silindril sujuvalt liikuda.

Seejärel tuleb õige suurusega jupp lõigata, mis mahuks relva torusse ning oleks vähemalt 1cm pikem kui silindripea (vastasel juhul ei ole sellest kasu)

Lõpuks lükata see toru sisse nii kaugele, et äär puudutab hopi koda (kumer äär peab jääma silindri poole, et tagada selle sujuv liikumine).

Proovisin ka n-ö täispikkuses guide ringi teha kuid siis muutus asi liiga tihkeks, minu jaoks töötab kõige paremini silindripeast 1 cm pikem variant.


Lisaks sai relv vahepeal ära chronotud ja uue värvkatte peale.
Mõõtetulemused olid etteaimatavalt head. Action Army M170 vedruga lasi 590 FPS stabiilselt ning kuue lasu kõikumine oli 2,6 FPS (0,8m/s) ehk siis äärmiselt stabiilne setup (Suuresti tänu AA hopi kambrile).

zaG:
EDIT:
Viimasel 2017-06-25 Suur-Sõjamäel toimunud mängul sai tehtud üks confirmed kill, kus vahemaaks jäi peaaegu 100m, kusjuures mõlemad kaks lasku olid pihta, kuid esimest ei tunnistatud, sest ohver ei olnud enne teist lasku kindel, et teda üldse kusagilt lastakse.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version