Author Topic: 2014-xx-xx 28.06.2014 "Elaja ärkamine" - Männiku  (Read 3969 times)

Offline Paganarh

  • Tavakasutaja
  • Posts: 87
    • View Profile
2014-xx-xx 28.06.2014 "Elaja ärkamine" - Männiku
« on: May 29, 2014, 17:31:50 »
((ma ei ole mängu korraldaja, vaid tõlgin. küsimusi võin vahendada ja küsimusi võite originaalthreadis ka esitada, organisaatorid oskavad eesti keelt kenasti))

originaal: http://airsoftgames.ee/viewtopic.php?f=15&t=4559


Võim Isgardis on juba ammu koondunud usklike ja müstikute Ordude kätte. Kuigi alguses oli neid palju, siis aja jooksul nad koondusid, hävitasid või neelasid oma vastaseid kuniks 2147'ks aastaks oli järel vaid kolm kõige võimsamat ja rikkamat Ordut, kelle vahel oli jaotatud kogu võim Isgardi üle.
Kuid ka see ei toonud rahu paljakannatanud maale. Pidev vastasseis jätkus, kuniks hakkas levima uudis Isgardi druiidide ettekuulutusest, mille kohaselt avaneb portaal ning Isgardi maadele astuvad jälle Tumeduse hordid. Võinuks ju arvata, et ühise vastase teke liidab vaenlasi, kuid selle asemel muutus kolme Ordu vaheline konfrontatsioon avalikuks sõjaks.
Nii unikaalset võimalust saada maa ainuvalitsejaks tahtsid kasutada kõik.

Aeg: 28.06.2014
Koht: Männiku
Registreerumine: eelregamine on kohustuslik. info saata aadressil silverlynx.games@gmail.com
Osapooled:
Mõõga Ordu
Risti Ordu
Poolkuu Ordu

Markeerimine:
Mõõga Ordu.
Kas kostüümielemendina riietuse/rinnaplaadi/õlaku/keebi peal nähtav musta mõõga märk valgel taustal või mängujuhtide poolt välja antud hõbedane teip
Risti Ordu
Kas kostüümielemendina riietuse/rinnaplaadi/õlaku/keebi peal nähtav rist kuldsel taustal või mängujuhtide poolt välja antud kollane teip
Poolkuu Ordu
Kas kostüümielemendina riietuse/rinnaplaadi/õlaku/keebi peal nähtav poolkuu märk sinisel taustal või mängujuhtide poolt välja antud sinine teip


Osapoolte ülesanded:
1. Oma territooriumi patrull ja kaitse. Spioonide ja diversantide kinnipüüdmine.
2. Initsialiseerimissümbolite otsing, et saada ligipääsu Sisemisse Ringi
3. Diversiooniaktid vastase territooriumil
4. Võitlus artefaktide eest mis asuvad Sisemistes Ringides
5. Võitlus privileegi eest hävitada portaal, et Tumeduse vägi ei tuleks Isgardi

Mängu kulg:

Mäng on jaotatud episoodideks, mis järgnevad üksteisele ilma pausideta.
Esimeses episoodis, mis kestab umbes tunni, tegeletakse initsialiseerimissümbolite otsinguga
Kui peale esimest episoodi on osapool kogunud piisava koguse sümboleid, saab ta Sisemisse Ringi.
Järgmises episoodis osapooled võitlevad artefakti eest mis on vajalik portaali valvuritega võitlemiseks.
Seejärel korduvad kaks esimest faasi.

Viimases võitluses peab võitja osapool võitlema portaali valvuritega.
Sümbolite ja Ringide koordinaadid antakse iga kord uuesti druiidide (GM'de) poolt.

Infot veel uuendatakse.
« Last Edit: June 09, 2014, 09:22:43 by Paganarh »

Offline Paganarh

  • Tavakasutaja
  • Posts: 87
    • View Profile
Re: 28.06.2014 "Elaja ärkamine" - Männiku
« Reply #1 on: June 09, 2014, 09:23:04 »
NB! mängu aeg viidud nädal aega edasi 28.06 peale!

Offline volmer

  • Tavakasutaja
  • Posts: 71
    • View Profile
Re: 28.06.2014 "Elaja ärkamine" - Männiku
« Reply #2 on: June 10, 2014, 14:54:25 »
Huvitav küll, ala on juba eelnevalt sellel kuupäeval broneeritud teise ürituse tarbeks.

Offline Margus

  • Tavakasutaja
  • Posts: 2376
    • View Profile
Re: 28.06.2014 "Elaja ärkamine" - Männiku
« Reply #3 on: June 27, 2014, 11:35:04 »
Kas saan õigesti aru, et kogunemine on alates kell 10:00 Kroonu teel?
Ja registreerimine pole enam kohustuslik?
Saatsin regamise, aga vastust ei tulnud.