Mu kysimus seisneb pigem selles, kas ma v6in kasutada 0.3g kuule v2ljalaske kiirusega 310FPS?
Point on see, et tunneme kineetilist energiat, see peaks olema fyysika seadus, mis pole vaieldav.
Airsofti mängimine ja uute inimeste toomine hobisse, v6iks ju ka eeldada nende harimist, vähemalt mina arvan nii.
Ma ei kysinud, et hakata tegema ettekirjutusi Teile kui korraldajale, vaid minu meelest, Te tahate hoida mängijaid nagu ka k6ik korraldajad, aga ma ei m6ista kuidas MAX 0.2g kuul seda tagab, kui määrav on ikka J.
Mu käsikas hopib 0.3g peaaegu ideaalselt ja sedagi 20m pea t6usvas tempos, mis eeldaks, et seda peaks maha keerama, aga see on maas.
0.2g oleks liiast. Seega mul on lihtsam gaasi maha keerata kui relva hakata kohandama reeglile, mis tegelikkuses midagi kaasa ei too.
Muidugi Teie teete reeglid, ma lihtsalt ei saa osaleda, kui Te sellega n6us pole.
Tohib kysida mis teema selle 0.2g kuuli raskusega on?
Max lubatud kiirus on 120m/s ehk 393,7 FPS. 0.2g kuuliga pihta saades tunned 1.4J
Seega olenevalt sellest, vahet pole mis on kiirus ja kuuli raskus, nii kaua kui peetakse kinni 1.4J on ju k6ik ok? V Teie arvates pole?
Pikka aega tagasi viidi vähemalt siin foorumis reeglid Joulidesse, kuna osa vähemalt taipas, et see on palju m6istlikum viis kuidas erinevaid relva klasse paika seda ja kui "kuumalt" nad lasta v6ivad ning ikka on kuulutusi yleval 205m/s min dist 25-40m.
Kui nüüd päris aus olla siis see oli ühe meie kliendi soov juhul kui automaadid alale peale lubame. Tundus lihtsam sellega nõustuda kui sellesse igipõlisesse m/s VS J vaidlusesse laskuda.
Lisaks on mängule oodatud ka päris algajad kelle jaoks on 120 m/s ja 0,2g kindlasti palju tuntumad mõisted kui 1,4J.
Kas küsimus oli ajendatud uudishimust või on sul midagi 0,20g kuulide vastu?
See J VS m/s teema tundub rohkem aktuaalsem olevat välitingimustes kus on argumentideks ka tuul ja erinevad relvaliigid snaiprite ja kuulipildurite näol. Siseruumis ja lühidistantsil ei tohiks see nüüd nii määrav olla, et selle pärast eraldi lahingut pidama hakata :)