Mitmel põhjusel otsustasin M16 täpsusrelva (DMR) projektiga mitte edasi minna ja selle maha müüa, kõige täiega.
Põhi: G&G CM16 Raider-L
Välised lisad:
- UHC R.I.S. spring loaded bipod (jalad individuaalselt reguleeritavad)
- Angle grip R.I.S.
- Scope 4x32, illuminated (punane/roheline)
- Increased mount rings.
- Battery stock pouch
- Duty Honor summuti
- Kolme punkti rihm
- 190rd P-MAG lühike hi-cap salv
Sisemised modifikatsioonid:
- ASG Hybrid (quick-change) gearbox, 8mm bearings (laagrid, mitte lihtsalt seibid).
- SHS 100:200 hi-torque reinforced helical gearset (shimmitud)
- ASG Ultimate reinforced anti-reversal latch
- UP Parts PowerMotor Torque-up mootor (neodüünium, hi-torque)
- SHS M150 vedru
- Reinforced piston with full steel teeth
- Aluminium piston head with bearing
- ASG steel spring guide with bearing
- LONEX aluminium cylinder head (2 o-rings)
- Aluminium air seal nozzle
- Modified selector plate, Safe-Semi-Semi (e. full-auto mehhaaniliselt võimatu - tavaline selector plate tuleb kaasa)
- 6.03 steel precision inner barrel (509 mm)
- SHS hop-up rubber blue Hard (G&G roheline hop-up kumm tuleb kaasa)
- Jefftron MOSFET millele lisatud soojusvaheti
- XT60 akupistik + sulavkaitse
Kronosin keskmiselt 142ms peale 0,2 kuuliga.
Sisu ja muu seisukord piltidel, upgrade komponendid praktiliselt uued, tehtud alla 1000 lasu.
Hopi kummi ja/või kambriga tuleb ilmselt veidi nokitsemist kuna viimane proovilaskmine kui sihikut seadsin oli väljalaskekiirus väga ebaühtlane ning kiskus kuuli vasakule.
Mingi teema oli 11.1V lipo puhul cut-off leveri ja päästikuga, kui korra keeras mootor "üle" ja cut-off jäi sellisesse asendisse kus päästiku kontakt oli pooles vinnas ja edasi laske teha ei saanud enne kui mootor oli jälle veidi peale pöörelnud. Aeg-ajalt on sama asja mul ka teistel relvadel olnud ent seal aitab kui korraks full-auto peale panna ja tühilask teha. Paraku DMR relval millel full-auto võimalus puudub on see veits tüütu kõik. Active-break või pikemad/tundlikumad päästikukontaktid tõenäoliselt lahendaks aga nagu öeldud, ei viitsi selle projektiga edasi tegeleda seega jääb uue omaniku nokitseda. Hetkel kõik toimib kenasti aga ütlen lihtsalt ära, et ei oleks hämmingut kui peaks jälle juhtuma.
Hinda küsin 255.- kõige eest. Esialgu asju jupitada ja eraldi müüa ei tahaks.
Kõik välja vahetatud (e. "stock") jupid tulevad ka kaasa. Sealhulgas näiteks G&G mootor ja M120 vedru.
Pildid:
https://www.dropbox.com/sc/22nv7wjalx46df5/AAABy4zd0JBTZipbN3UoPC8uaAsub Tallinnas,
tel. 55 632 698