INFO EESTI KEELES
Registreerimisreeglid ja hinnapõhimõte:
Tegemist on heategevusliku mänguga ja kogu piletite eest saadud tasu (v.a. otsesed kulud) – läheb abivajava, haige tüdruku fondi.
Minimaalne tasu üritusel viibimise/osalemise eest on 5 eurot, mis kehtib kõigile, vaatamata nende staatusele/rollile mängualal. 5 eurot, see on miinimum-tasu, kes soovib võib annetada ka rohkem. Kui kedagi huvitab detailne informatsioon tüdruku kohta, kellele raha kogume – andke teada, saadan kas PM’is või FB’s, siia infot ei riputata, et asjatult mitte koormata kõnealuseid inimesi.
Link mängule registreerimiseks ning
Link registreerunud mängijatega tutvumiseks. Palun registreerige end ära, et saaksime aru, kui palju inimesi umbes oodata. SEE LIHTSUSTAB OLULISELT MÄNGU KORRALDUST, tänud!
Mängu ajakava:
Mängualale saabumine: 9:00-9:45, rentijad peavad kogunema kell 9:00.
Briifing: 10:00
Mängu aeg: umbes 10:30-15:00 (palun arvestage, et reaalne mänguaeg on 3-4 tundi, mitte rohkem)
NB! Kinnitades oma mängus osalemise soovi, nõustute mängute reeglitega ja ohutustehnika reeglitega.
Seoses kõrge tuleohuga, on kõik granaadid ja suitsud/tossud keelatud!
Mängualale sissepääs ja parkimine:
https://www.facebook.com/events/6378936 ... discussion. „B“ – maanteelt väljasõit, „A“ – parkla.
Sissejuhatus
Pika sõjakonflikti tõttu on mägiorgu lõksu jäänud mitme konkureeriva sõjafraktsiooni võitlejad. Nende viimaseks lootusekõrreks koju jõuda on evakueerimisüksus.
Paraku telefonilevi antud piirkonnas ei ole, kuid liikvel on jutud, et kohalikel asukatel on satelliit-telefon. Väga väärtuslik seade, mida hoitakse usinalt peidus, kohalikud ei loovuta seda ka püssitoru ees. Seeest on nad valmis tegema vahetuskaupa, nimelt väärtuslikke ja raskestisaadavate varude vastu, mis asuvad mägedes. Väärtuslike varude allikad tekivad ja kaovad umbmääraselt terve mägeoru ulatuses.
Vahetage kohalikega varud satelliit-telefoni vastu ja evakueeruge orust kiiremini, kui Teie vastased.
Mängupõhine info
Sat-telefon asub seifis. Meeskonnad saavad kohalikelt asukatelt koodi seifi avamiseks vastukaubaks varude eest. Avades seifi, peab meeskond saatma SMSi (seifist leitud) telefoninumbrile ja kaitsma seiffi evakueerimis-meeskonna saabumiseni.
Kaitsmiseks vajalik avalikustakse briefingul/vahetult enne mängu. Kui kooskõlastatud aja jooksul meeskond siiski seifi juurest minema pekstakse, siis aeg ei hakka uuesti tiksuma, küll aga peab olema evakueerimis hetkel seiff kindlalt ühe meeskonna valve all.
Mängu alguses saab iga meeskond nimekirja vajaminevatest varudest, mis tuleb kokku koguda ja siis viia määratud punkti, kus tehakse vahetus seiffi koodi vastu. Näiteks: 6 ühikut A varusi, 12 ühikut B varusi, 20 ühikut C varusi jne, jne... Andes GMile kogu vajaliku koguse A varust (antud näite puhul 6), siis saab meeskond esimese numbri seiffi koodist (kokku 5).
Kaart on jagatud kaheksaks osaks/piirkonnaks: kahes piirkonnas elavad kohalikud asukad, kellele meeskonnad varud ära tooma peavad. Ülejäänud 6 piirkonda spawnivad/tekitavad 6 erinevat tüüpi varusi. Korraga on kättesaadavad vaid 3 varu-allikat 6'st. Kord poole tunni jooksul võivad allikad lõpetada varude tootmise, siis alustavad tööd allikad teistes piirkondades. Varude allikad on statsionaarsed, st. kui mängu alguses oli A-varu asukohaks 1. piirkond, siis sinna ta ka jääb kuni mängu lõpuni.
Mängu alguses mängijad ei tea, mis piirkonnast mis varusi saab.
Varud mahuvad spetsiaalsetesse anumatesse, samaaegselt ühes piirkonnas olles tohib täita vaid ühte anumat. Anumaid võib transportida nii üksikult, kui ka kõik koos. Üks mängija võib kanda mitu anumat korraga.
Vahetuspunkti tuleb tuua täidetud ja terved anumad. Katkiste anumate sisu ei arvestata.
Juhul, kui mängija saab surma - anuma pannakse maha, surnud mängija ei tohi anumat likvideerima hakata.
NB! Nii varud kui ka anumad on oma kaalult kerged, kuid võivad olla kergesti hävitatavad vaenlase poolt. Kõik mänguelemendid on röövitavad (varud, anumad).
Vastutegevus:
Oru territooriumil tegutseb ka vastutegevus, mis mängib kõigi vastu! Selle meeskonna liikmed kannavad eristavaid märke. Neid märke on võimalik „langenud“ mängijatelt ära võtta. Kellel mängu lõpuks on neid märke kõige enam kogutud, saab mälestuseks sümboolse kingituse.
Info alaealistele mängijatele:
Otsustasime, et laseme mängida ka neid, kes on 16-18.a vana. Kohustuslik on ohutustehnika reeglite tundmine (seda võime eraldi kontrollida) vanemate luba ja 18+ vastutava isiku olemasolu mängul.
Alla 16.a.v. mängijad mängule üldjuhul ei lubata. Erandiks võivad olla alla 16.a.v. mängijad, keda korraldajad tunnevad isiklikult ning oskavad midagi arvata mängija vastutustundlikusest. Need mängijad võivad mängul olema vaid koos vanemaga, kohustuslik on ohutustehnika reeglite tundmine (seda võime eraldi kontrollida). Selliste mängijate osalemine mängus peab korraldajatega eelnevalt kooskõlastama.[