Siia teemasse Op. Blackbird tagasiside.
Minu poolne tagaside. Olin REDFOR ehk metsas müttajate poolel (n.ö. Hardcore osapool).
Meie üksuse suurus: R õhtu 14, L hommik 15, L õhtu 13.
Laias laastus stsenaarium: peame leidma tundmatu tuleviku põlvkonna lennumasina Rutjalt ning sealjuures täitma erinevaid (kõrval) ülesandeid. Esialgu põhibaasi ei pidanud torkima, mida ka tegime.
Ülesanded olid erinevad, kuid meie jaoks kõik ründava iseloomuga. Vahepeal sai meeldivalt palju jalutada ka. Kuna lennurada oli üle 2km pikk, siis kilomeetreid ikka jaguneb. Alustasime põhjapoolt suure tee ääres kogunemiskohast. Jalgsi rännak mööda metsasid, tegime ajutise laagri, viskasime suurema kola maha ning edasi lahingvarustusega esimest ülesannet (sidemasti hävitamine lennuraja keskel) täitma. Selleks ajaks oli kell ca 0100h. Ehk siis esimesed 4km metsas kiirusega ca 1km/h. Mõistlik, mets oli raske, soine, tuulemurde täis jne. Tulevikus korraldajatele märkus, et rasketes tingimustes ongi selline kiirus reaalne. Peale sidemasti edukat hävitamist saime ülesandeks peilida välja lennuki asukoht, mis tuli välja, et on maandumisraja alguses, baasipoolses otsas. Sealjuures paar kontakti ning kell oligi juba 4 paiku öösel ehk. Otsustasime lõpetada tegevuse ning liikuda baasi, et mõned tunnid magada.
Laupäeva hommik algas 9 paiku, söök, asjade pakkimine ning liikumine uuesti operatsioonide piirkonda. Eesmärgiks oli rünnata konvoid, mis transportis ühte meiega liitunud võitlejat. Varitsus püsti ning ootele. Veidi aega hiljem astus vastane peaaegu omadele peale ning ei olnud valikut - avada tuli. Varitsuse tagumises otsas olnud mehed liigutasime kiiresti manöövriga vastasele küljepeale ning tulemus oli meile soosiv. Mõned meediku ravimised ning eemaldusime piirkonnast.
Järgmiseks saime "õhtutõrje kahurid" vms tegelased ning tegime lõunapausi, sest nälg hakkas ligi tikkuma. Peale seda läksime paigaldama kahureid lennuraja peale, kuid kohe olime kontaktis. Eemaldusime, läksime kokkulepitud VKP-sse ning alustasime tagant poolt uuesti. Kahurid maas ilma kontaktita ning saime viimase kompleks ülesande: ladudest hõivata kütuse element ning see toimetada lennuki juurde, et see hävitada kohaliku inseneri abiga. Kütuse elemendi saime kätte, kuid suurte kaotustega. Edasi uuesti reorg @ VKP ning viimast osa täitma. Lootsime vastasele mööda külge seljataha hiilida, aga tuli välja, et kogu vastase reserv oli just sinna pandud. Korralik kontakt, mille lõpuks jäid paar BLUFOR võitlejat seisma lennuki juurde. Ürituse lõpp.
Korralduslikust poolest REDFOR silme läbi:
Hea et olime eraldatud BLUFOR kogunemiskohast.
Mõistlik kaugus autode parkla ja ülesannete piirkonna vahel.
Esimeses osas lootsime rohkem patrulle teepeal näha, kuid sain aru et tehnika vedas alt.
Kiletatud kaart oli PRO, aga oleks võinud värviline olla. Hallilt kaardilt ei lugenud palju välja.
Sidekanali ette andmine ja teiste pealt kuulamise keelamine oli minu hinnangul hea valik.
Üldiselt etteheiteid ei ole. Üle pika aja üks korralik MILSIM vähemalt REDFOR silme läbi. Me muidugi lihtsaks enda elu ei teinud ning siinkohal respekt kõikidele REDFOR liikmetele. Kannatab luurele minna küll ning virinat oli minimaalselt arvestades trajektoori valikuid, mis me tegime. Täiustage varustust ning järgmine kord on nagu "lumme kusta". Hea demopäev neile kes mõtlevad SummerCamp Hardcore poolel mängida.
Kaardipilt koos tähistega.
Punane trajektoor on esimese õhtu rännak ning kollase ringiga meie ajutise campi asukoht.
Roheliste ringidega on erinevate ülesannete asukohad.
Sinise ringiga on korraldaja poolt ette antud reorg asukoht, mida viimaste ülesannete sooritamisel kasutasime.
Oranž trajektoor on kütuse elemendi transportimine vastase baasi juurde ja rünnaku alustamine lennukile.