31
Üritused / Re: 2023-07-29-30 Missioon Rutja 5 (Airsoftpro24)
« on: July 09, 2023, 14:12:28 »
Tere!
Natuke infot siis ürituse kohta.
1.Meie plaan tekitada UN osapool Militaarseiklus Tallinnaga ei saa võimalikuks kuna kahjuks ei saa nad täies koosseisus osaleda.
UN osapool(lindidta osapool) tuleb arvatavasti mängupäeva jooksul ja teatud ajaks.Täpsemalt juba kogu info mängupäeval.
2.Stsenaariumi osas on päris suur muudatus seega kirjutan natuke lahti et kõik saaks rahulikult lugeda ja ennast ette valmistada.
1)Nagu ikka tulevad põhi elluärkamise kohad ehk respawnid.Korraldaja poolt kindlaks määratud koht tähistatud punase-valge lindiga,kogu mänguks vajaliku infoga jm.Kohad mida rünnata ei tohi.Perimeeter on minimaalselt 50 meetrit.Mõlemal osapoolel on ainult üks põhi respawn.
2)Teiseks tuleb ka sel korral ehitada Baas.Väga lihtsatest vahenditest selgelt nähtav ning tähistatud lipuga.Baas on koht kuhu peate paigutama asjad mis te ülesannete täitmisel saate.Loomulikult tuleb baasis asuvaid asju kaitsta.
3) Nüüd kõige olulisem muudatus!!!
Mängu alguses saavad mõlemad osapooled teatud arv korraldaja poolt tähistatud õhupalle.Õhupallidega saab tekitada endale sobivasse kohta baas-respawni.Need on kohad kus saate ellu ärgata ning ajutiselt hoida ül täitmiselt saadud asju(ajutiselt tähendab umbes 10-15 minutiks näiteks kui puhkad või ootad oma tiimi liikmeid et asju edasi viia).Kui kohtunik leiab baas-respawnist mängu rekvisiite nii et seal mitte kedagi ei ole siis võtame selle kaasa ja anname vastastele.Samuti saavad nad ka siis õhupalle juurde.Õhupalliga tähistatud baas-respawni võib rünnata ka siis kui keegi seal on, ootab.Vastase baas-respawni saab hävitada õhupalli puruks laskmisega.Sinna võib siis teha oma respawni või valida mõni muu sobiv koht mänguala raadiuses.
Õhupalle saab juurde ülesannete eduka täitmise eest.Vastase põhibaasist asjade enda baasi toomise eest ning ka mõne väiksema lisaülesande täitmise eest.
Õhupall tuleb siduda vähemalt 2 meetri kõrgusele kas siis puu või mõne muu asja külge.Kaevikute juurde baas-respawni tegemisel ei tohi õhupall asuda kaevikus,punkris vm kohas kus seda on metsas liikujatel võimatu näha.Õhupalli võib kohe täis puhuda ja sellega liikuda aga võib ka siis kui oled sobivasse kohta jõudnud.
Siin on siis oluline et te annaksite omavahel infot kus teie baas-respawnid asuvad.Mängu alguses saate piisavalt aega ehitada oma põhibaas ning mänguplaan paika panna.
Baas-respawnist saab mängu kui seal on vähemalt 3 inimest või üksi kui oled oodanud seal 5 minutit.
4.Hetke seisuga tuleb mängule üks ATV järelkäruga.Kui ATV teeb mingisugust ülesannet ehk osaleb mängus siis vilguvad tal kollased vilkurid.Kui vilkurid ei põle ei osale ATV mängus ja seega ei tohi teda hävitada.ATV saab hävitada ainult käsigranaadiga.Hävitusraadius on 10 meetrit st granaat peab plahvatama maksimaalselt 10 meetri kaugusel.
5.Kes on nüüd teada andnud kus osapoolel ta osaleb(punane,sinine) siis sellel osapoolel te ka mängite.Kes ei ole teada andnud siis me mängu alguses paigutame ise teid tiimidesse.
Võib kasuatada enda ostetud punast,sinist linti või teipi.Lindid,teibid palume panna mõlema käe peale.
6.Alale tuleb siis 2 telkimisala mis on ühtlasi ka turvaalad ehk kohad kus võib ilma prillideta liikuda.Nendes kohtades on rangelt keelatud relvadest lasta,proovida jne.Relvade mõõtmiseks ja proovimiseks tulevad vastavad tähistatud kohad.
Autodega saab liikuda tagumisse telkimiskohta ja oma autot seal hoida.Oma isikliku autoga võib liikuda mängu ajal vaid sööma ( korraldaja toitlustus mängul)ja tagasi oma laagriplatsile ,lahkumiseks mängult või hädaolukorras.
Kiirendamine ja kihutamine lennuväljal on rangelt keelatud!Kes seda teeb läheb ilma pikema jututa koheselt koju.
7.Kaardid ülesannetega ja mänguala piiridega tulevad samuti aga nendega läheb veel natuke aega.Kellele võimalus siis palun printige omale mänguala kaardid välja.Samuti tuleb kogu info telkimisaladele ja ka põhirespawnidesse.
Hetke seisuga siis kõik.
Kui kellegil on küsimusi siis kindlasti küsida.
Mängijate arv ei ole piiratud seega sõna otseses mõttes olete kõik oodatud meie selle aasta kõige suuremale ning vägevamale üritusele.
Natuke infot siis ürituse kohta.
1.Meie plaan tekitada UN osapool Militaarseiklus Tallinnaga ei saa võimalikuks kuna kahjuks ei saa nad täies koosseisus osaleda.
UN osapool(lindidta osapool) tuleb arvatavasti mängupäeva jooksul ja teatud ajaks.Täpsemalt juba kogu info mängupäeval.
2.Stsenaariumi osas on päris suur muudatus seega kirjutan natuke lahti et kõik saaks rahulikult lugeda ja ennast ette valmistada.
1)Nagu ikka tulevad põhi elluärkamise kohad ehk respawnid.Korraldaja poolt kindlaks määratud koht tähistatud punase-valge lindiga,kogu mänguks vajaliku infoga jm.Kohad mida rünnata ei tohi.Perimeeter on minimaalselt 50 meetrit.Mõlemal osapoolel on ainult üks põhi respawn.
2)Teiseks tuleb ka sel korral ehitada Baas.Väga lihtsatest vahenditest selgelt nähtav ning tähistatud lipuga.Baas on koht kuhu peate paigutama asjad mis te ülesannete täitmisel saate.Loomulikult tuleb baasis asuvaid asju kaitsta.
3) Nüüd kõige olulisem muudatus!!!
Mängu alguses saavad mõlemad osapooled teatud arv korraldaja poolt tähistatud õhupalle.Õhupallidega saab tekitada endale sobivasse kohta baas-respawni.Need on kohad kus saate ellu ärgata ning ajutiselt hoida ül täitmiselt saadud asju(ajutiselt tähendab umbes 10-15 minutiks näiteks kui puhkad või ootad oma tiimi liikmeid et asju edasi viia).Kui kohtunik leiab baas-respawnist mängu rekvisiite nii et seal mitte kedagi ei ole siis võtame selle kaasa ja anname vastastele.Samuti saavad nad ka siis õhupalle juurde.Õhupalliga tähistatud baas-respawni võib rünnata ka siis kui keegi seal on, ootab.Vastase baas-respawni saab hävitada õhupalli puruks laskmisega.Sinna võib siis teha oma respawni või valida mõni muu sobiv koht mänguala raadiuses.
Õhupalle saab juurde ülesannete eduka täitmise eest.Vastase põhibaasist asjade enda baasi toomise eest ning ka mõne väiksema lisaülesande täitmise eest.
Õhupall tuleb siduda vähemalt 2 meetri kõrgusele kas siis puu või mõne muu asja külge.Kaevikute juurde baas-respawni tegemisel ei tohi õhupall asuda kaevikus,punkris vm kohas kus seda on metsas liikujatel võimatu näha.Õhupalli võib kohe täis puhuda ja sellega liikuda aga võib ka siis kui oled sobivasse kohta jõudnud.
Siin on siis oluline et te annaksite omavahel infot kus teie baas-respawnid asuvad.Mängu alguses saate piisavalt aega ehitada oma põhibaas ning mänguplaan paika panna.
Baas-respawnist saab mängu kui seal on vähemalt 3 inimest või üksi kui oled oodanud seal 5 minutit.
4.Hetke seisuga tuleb mängule üks ATV järelkäruga.Kui ATV teeb mingisugust ülesannet ehk osaleb mängus siis vilguvad tal kollased vilkurid.Kui vilkurid ei põle ei osale ATV mängus ja seega ei tohi teda hävitada.ATV saab hävitada ainult käsigranaadiga.Hävitusraadius on 10 meetrit st granaat peab plahvatama maksimaalselt 10 meetri kaugusel.
5.Kes on nüüd teada andnud kus osapoolel ta osaleb(punane,sinine) siis sellel osapoolel te ka mängite.Kes ei ole teada andnud siis me mängu alguses paigutame ise teid tiimidesse.
Võib kasuatada enda ostetud punast,sinist linti või teipi.Lindid,teibid palume panna mõlema käe peale.
6.Alale tuleb siis 2 telkimisala mis on ühtlasi ka turvaalad ehk kohad kus võib ilma prillideta liikuda.Nendes kohtades on rangelt keelatud relvadest lasta,proovida jne.Relvade mõõtmiseks ja proovimiseks tulevad vastavad tähistatud kohad.
Autodega saab liikuda tagumisse telkimiskohta ja oma autot seal hoida.Oma isikliku autoga võib liikuda mängu ajal vaid sööma ( korraldaja toitlustus mängul)ja tagasi oma laagriplatsile ,lahkumiseks mängult või hädaolukorras.
Kiirendamine ja kihutamine lennuväljal on rangelt keelatud!Kes seda teeb läheb ilma pikema jututa koheselt koju.
7.Kaardid ülesannetega ja mänguala piiridega tulevad samuti aga nendega läheb veel natuke aega.Kellele võimalus siis palun printige omale mänguala kaardid välja.Samuti tuleb kogu info telkimisaladele ja ka põhirespawnidesse.
Hetke seisuga siis kõik.
Kui kellegil on küsimusi siis kindlasti küsida.
Mängijate arv ei ole piiratud seega sõna otseses mõttes olete kõik oodatud meie selle aasta kõige suuremale ning vägevamale üritusele.